Βοήθεια

Εσείς ρωτάτε... Εμείς απαντάμε...





Χρειάζομαι κάποιες τεχνικές γνώσεις για το eMetafores.gr;

Όχι η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή. Οποιαδήποτε βοήθεια όμως κι αν χρειαστείτε μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας μέσω του email μας contact@eMetafores.gr ή και τηλεφωνικά.

Μόλις κάνω την καταχώρηση μου στο eMetafores.gr είμαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσω κάποιον μεταφορέα από αυτούς που μου έχουν κάνει προσφορές;

Όχι. Το eMetafores.gr αυτό που κάνει είναι να σας διευκολύνει στην αναζήτηση σας. Εσείς δεν έχετε καμία υποχρέωση, στο να αποδεχτείτε ή μη κάποια προσφορά απ’ τη στιγμή που δεν είναι συμφέρουσα για σας.

Για το λόγο αυτό στο eMetafores.gr, έχετε πάντα ανάμεσα σε άλλες και τη δυνατότητα να ορίσετε εσείς από την πρώτη στιγμή το ύψος της δαπάνης που επιθυμείτε για τη μεταφορά σας αυτή, ώστε να καλύπτει απόλυτα τις δικές σας ανάγκες.

Θα πρέπει να πληρώσω κάτι για την/ις καταχώρηση/εις μου που θα κάνω σε εσάς;

Όχι. Καμία χρέωση δεν υπάρχει και κανένα χρηματικό ποσό δεν οφείλεται για την είσοδο στον ιστότοπο eMetafores.gr ούτε και για την απόκτηση κωδικού πρόσβασης και την ιδιότητα του Εγγεγραμμένου Μέλους είτε είστε Ιδιώτης είτε Επαγγελματίας. Καμία χρέωση ακόμα δεν υπάρχει στους Χρήστες για την υποβολή προτάσεων μεταφοράς εκτός αν οι ίδιοι επιλέξουν να κάνουν χρήση της Προώθησης καταχώρησης. Καμία χρέωση επίσης δεν υπάρχει και για την υποβολή των προσφορών από τους Επαγγελματίες.

Έπειτα από την αποδοχή όμως κάποιου μεταφορέα από εσάς και της οικονομικής προσφοράς του, για να αποφύγετε (τόσο για εσάς τους ιδιώτες όσο και για τους επαγγελματίες) ιδιαίτερα επιζήμιες ακυρώσεις της τελευταία στιγμής, θα πρέπει έτσι ώστε να εξασφαλίσετε την μεταφορική εταιρεία που επιλέξατε για την εργασία αυτή, από το ποσό αυτό που έχει ήδη μεταξύ σας συμφωνηθεί, να προκαταβάλετε ένα σταθερό ποσοστό του (βάσει του πίνακα Χρεώσεις από τους όρους χρήσης) ως εγγύηση (και η οποία φυσικά αφαιρείται στο σύνολο της από την συμφωνηθείσα αυτή τιμή, αφού βαρύνει εξολοκλήρου τον επαγγελματία).

Πόσο διάστημα θα πρέπει να περιμένω για να πάρω προσφορές;

Σας παρέχουμε κι εδώ τη δυνατότητα, να ορίσετε εσείς από την πρώτη στιγμή το χρονικό περιθώριο που σας εξυπηρετεί. Συνήθως όμως εντός δέκα εργάσιμων ημερών θα έχετε δεχτεί όλες τις πιθανές προσφορές δίχως φυσικά αυτό να αποκλείει πως οι προσφορές που σας καλύπτουν δεν μπορεί να ληφθούν κι εντός δυο - τριών ημερών.

Να σας επισημάνουμε όμως πως είναι προτιμότερο για εσάς, να αναρτήσετε την αγγελία σας στο eMetafores.gr όσο το δυνατόν νωρίτερα, σε σχέση με την ημερομηνία που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε τη μετακόμιση - μεταφορά σας. Με τον τρόπο αυτόν και παραμένοντας για περισσότερο διάστημα η αγγελία ενεργοποιημένη, θα δεχθείτε περισσότερες προσφορές από τους επαγγελματίες οι οποίες θα είναι και πιο οικονομικές!!!!

Αν δεν έχετε την ευχέρεια του χρόνου για να κάνετε την ανάρτηση σας νωρίτερα, μη ξεχνάτε πως υπάρχει προαιρετικά και η δυνατότητα για την προώθησης της αγγελίας σας. Λεπτομέρειες για τον τρόπο που λειτουργεί η προώθηση αυτή, θα μπορέσετε να δείτε εδώ.

Πως θα επιλέξω τον μεταφορέα;

Αφού κάνετε πρώτα σύνδεση με το λογαριασμό σας στο eMetafores.gr θα πατήσετε στην επιλογή Οι Καταχωρήσεις μου και στην καρτέλα αυτή θα δείτε όλες τις προσφορές που έχουν κάνει σε εσάς οι μεταφορείς. Επιλέγετε την προσφορά που είναι η πιο συμφέρουσα για εσάς και πατάτε στο κουμπί Αποδοχή».

Γιατί σε κάποιους μεταφορείς δίπλα από το όνομα τους γράφει πως είναι, πιστοποιημένο μέλος;

Αν κι όλοι οι επαγγελματίες έχουν τη δυνατότητα γι αυτό, οι συγκεκριμένοι μεταφορείς πέρα από τα απαραίτητα στοιχεία που συμπληρώνουν κατά την εγγραφή τους κι επιβεβαιώνουν την ιδιότητα τους, μας έχουν αποστείλει και τα ανάλογα έγγραφα (άδειες, πιστοποιήσεις, εγκρίσεις κ.λπ.) για την εξειδίκευση τους, πάνω στον κλάδο αυτόν.

Πως θα επικοινωνήσω με τους μεταφορείς;

Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή και πριν την αποδοχή της προσφοράς τους μέσα από την πλατφόρμα των σχολίων που υπάρχει στο eMetafores.gr (στο κάτω μέρος της κάθε καταχώρησης σας) να έχετε επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων με τους μεταφορείς που σας έχουν κάνει ήδη μια οικονομική προσφορά, θέτοντας τους στο συγκεκριμένο πεδίο τις ερωτήσεις ή και τις απορίες σας σχετικά με την καταχώρηση αυτή.

Μόλις υποβάλετε το ερώτημα σας ο μεταφορέας θα ενημερωθεί με email γι αυτό και θα σας απαντήσει στον ίδιο χώρο ακριβώς κάτω από το μήνυμα σας, το συντομότερο δυνατόν.

Μην ξεχνάτε όμως πως στο eMetafores.gr απαγορεύεται παντού (προφίλ, σχόλια, περιγραφές κ.λπ.) η ανταλλαγή, δημοσίευση, κοινοποίηση κ.λπ. οποιουδήποτε στοιχείου επικοινωνίας και με οποιοδήποτε τρόπο (κείμενα, σύνδεσμοι, ιστοσελίδες, φωτογραφίες κ.λπ.), που θα μπορούσε να φέρει σε απευθείας επικοινωνία τα μέλη μας εκτός του ιστότοπου eMetafores.gr

Πρέπει να κάνω αξιολόγηση του μεταφορέα κι αν ναι πως το κάνω αυτό;

Δεν είναι υποχρεωτικό να αξιολογήσετε κάποιον από τους μεταφορείς.

Επειδή όμως οι αξιολογήσεις επιδιώκουν να παρέχουν καθοδήγηση και βοήθεια σε εσάς τους ίδιους, στα μέλη μας δηλαδή, σχετικά με τις δυνατότητες και την αξιοπιστία των επαγγελματιών ώστε να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη πριν από την αποδοχή των προσφορών τους, θα σας συνιστούσαμε να το κάνετε για να ενημερώσετε με τον τρόπο αυτόν (όπως ενδεχόμενος να ενημέρωσαν με τις βαθμολογίες και τα σχόλια τους, άλλοι χρήστες εσάς) και τα υπόλοιπα μέλη μας, σχετικά με την εξυπηρέτηση τη συνέπεια τον επαγγελματισμό κ.λπ. του μεταφορέα που έχετε επιλέξει. Με βάση τα δικά σας σχόλια, τις παρατηρήσεις και τη βαθμολογία, μπορούν ανά πάσα στιγμή όλα μας τα μέλη να αντιληφθούν, την αξιοπιστία του κάθε μεταφορέα και το βαθμό ικανοποίησης σας για τον επαγγελματία που έχετε ήδη συνεργαστεί.

Οι μεταφορείς στο eMetafores.gr αξιολογούνται και βαθμολογούνται μόνο από εσάς τους ίδιους και πάντα, έπειτα από την ολοκλήρωση της κάθε μεταφοράς και τα σχόλια αυτά είναι εμφανή για όλους στον ιστότοπο μας. Η διαδικασία είναι απλή και αποτελείται από τα παρακάτω βήματα:

1. Κάνετε σύνδεση στο eMetafores.gr με τα στοιχεία σας.

2. Κάνετε κλικ στην επιλογή Διαχείριση Λογαριασμού.

3. Κάνετε κλικ στην επιλογή Αξιολόγηση Χρήστη και στην σελίδα που εμφανίζεται, επιλέγετε μια βαθμολογία από το 1 που είναι η πολύ κακή εξυπηρέτηση έως και το 5 που είναι η άριστη εξυπηρέτηση και στο πεδίο που βρίσκεται από κάτω γράφετε όποια σχόλια ή παρατηρήσεις εσείς έχετε.

Πως μπορώ να αλλάξω κάτι στην καταχώρηση μου;

Δυστυχώς οι καταχωρήσεις που έχουν δημοσιευθεί δεν μπορούν να αλλάξουν μετά την ολοκλήρωση τους κι αυτό γιατί οι μεταφορείς, σας κάνουν τις προσφορές τους πάντα με βάση την αρχική σας καταχώρηση. Εάν όμως οι αλλαγές που θέλετε να κάνετε είναι σημαντικές (αλλαγή πόλης προορισμού π.χ.) τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με εμάς για να ακυρώσουμε την καταχώρηση αυτή και να δημιουργήσετε μια καινούρια.

Τα στοιχεία που δίνω κατά την εγγραφή θα χρησιμοποιηθούν και εκτός του eMetafores.gr;

Όχι. Τα στοιχεία που καταχωρείτε χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο από το eMetafores.gr και μόνο με την αποδοχή της προσφοράς κάποιου μεταφορέα θα δοθούν σε αυτόν έτσι ώστε να μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί σας.

Λέτε ότι προστατεύετε το περιβάλλον, πως το κάνετε αυτό;

Οι μεταφορικές εταιρείες μπορούν και συνδυάζουν μέσω του eMetafores.gr σε λιγότερα δρομολόγια πολλαπλές μεταφορές. Έτσι με τον τρόπο αυτόν μειώνονται οι εκπομπές ρύπων και η ρύπανση του περιβάλλοντος... Περισσότερα θα μπορέσετε να δείτε εδώ.






Scroll