Πως θα κερδίσω περισσότερες δημοπρασίες

Κάνατε την εγγραφή σας στο eMetafores.Gr και πλέον έχετε τη δυνατότητα να δώσετε τις οικονομικές προσφορές σας. Είναι όμως αυτό από μόνο του αρκετό για να επιλέγουν οι ιδιώτες εσάς, για τις εργασίες - καταχωρήσεις που αναρτούν στο eMetafores.Gr;

Φυσικά κι όχι. Ας δούμε μαζί κάποιες λεπτομέρειες που αν κι έχουν από εμάς επισημανθεί, οι επαγγελματίες μεταφορείς δεν δίνουν σε αυτές τη δέουσα προσοχή…

- Συμμετέχετε ενεργά. Όσο κι αν το θεωρείτε αυτό εσείς εφικτό, το ψευδώνυμο σας δεν αρκεί. Είναι αδύνατο να σας εμπιστευθεί ο ιδιώτης τη μεταφορά σημαντικών αντικειμένων του τόσο από άποψη εμπορικής, όσο και συναισθηματικής αξίας, ώστε να επιλέξει εσάς και να καταβάλει το οικονομικό αντίτιμο της προσφοράς σας, όσο χαμηλό κι αν είναι αυτό πριν βεβαιωθεί για τις δυνατότητες και την αξιοπιστία σας. Πρέπει να καλύπτετε όλες του τις προϋποθέσεις για να το πράξει αυτό. Ειδικά αν είστε νέος (δίχως να περιορίζεται στο χρόνο εγγραφής σας ο όρος αυτός) με μηδαμινή παρουσία και χωρίς την παραμικρή αναγνωρισιμότητα στο ιστότοπο eMetafores.Gr (με σχόλια, αξιολογήσεις, προσφορές, κ.λπ.).

- Ανενημέρωτο προφίλ ισούται με ανύπαρκτο προφίλ. Συμπληρώστε το προφίλ σας. Ένα ψευδώνυμο αν και μπορεί να είναι από μόνο του ικανό για να τραβήξει πάνω του τα βλέμματα και το ενδιαφέρον των ιδιωτών, εντούτοις δεν παραθέτει καμιά άλλη πληροφορία για τις υπηρεσίες που προσφέρει ο επαγγελματίας αυτός, εξειδικευμένες ή μη. Ενημερώστε τους λοιπόν γι αυτές κι αυξήστε στο μέγιστο τις πιθανότητες να προτιμήσουν εσάς και τη δική σας οικονομική προσφορά από τον ανταγωνισμό.

- Κάνετε ιδιαίτερα δελεαστικές προσφορές. Είναι σχεδόν αδύνατο, να κερδίσετε την πρώτη σας δημοπρασία με τιμές ποιο ακριβές ή ακόμα και ίδιες με τους υπόλοιπους επαγγελματίες που έχουν ήδη αποκτήσει μια αναγνωρισιμότητα στον ιστότοπο eMetafores.Gr. Μόλις λάβετε την πρώτη θετική σας αξιολόγηση και οι ιδιώτες αποκτήσουν μια εικόνα των δυνατοτήτων και της αξιοπιστία σας, θα είστε σε θέση να καταθέσετε οικονομικές προσφορές με υψηλότερο κέρδος για εσάς.

- Κάνετε χρήση της πλατφόρμας σχολίων του eMetafores.Gr. Επικοινωνήστε με τον τρόπο αυτόν, με τον ιδιώτη που έχει κάνει την καταχώρηση του και ενημερωθείτε για τις ανάγκες του κι αν όντως μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτές. Η συχνή και η επαγγελματική επικοινωνία μαζί του τον ενθαρρύνει στο να σας επιλέξει. Ακόμα όμως κι αν για διαφόρους λόγους δεν γίνει αυτό, τότε έχετε κερδίσει την εμπιστοσύνη άλλων ιδιωτών με τον επαγγελματισμό σας, οι οποίοι σίγουρα θα σας επιλέξουν σε επόμενες καταχωρήσεις.

- Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στις αξιολογήσεις. Οι επαγγελματίες που αποδεικνύουν την εμπειρία τους αλλά και τον επαγγελματισμό τους με τον τρόπο αυτόν, έχουν το πλεονέκτημα να καταθέτουν υψηλότερη οικονομική προσφορά από τους υπολοίπους. Μη σας τρομάζουν και μη σας αποθαρρύνουν οι κριτικές, προτρέψτε εσείς οι ίδιοι τους ιδιώτες που έχετε ήδη συνεργαστεί να σας αξιολογήσουν. Οι οικονομικές προσφορές από επαγγελματίες που έχουν ήδη αξιολογηθεί κι έχουν στο ενεργητικό τους, θετικά σχόλια και κριτικές γίνονται αποδεκτές σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ακόμα και σ’ ένα εύρος διαφοράς τιμής που έχει πλησιάσει τα 150,00€.

- Μην ξεπερνάτε το οικονομικό όριο προσφορών. Κατά τη δημιουργία της καταχώρησης του ο ιδιώτης, έχει τη δυνατότητα να θέσει ένα ανώτατο οικονομικό όριο για αυτή. Οι οικονομικές σας προσφορές δεν πρέπει ούτε στο ελάχιστο να το ξεπερνούν αυτό, επειδή ήδη σας έχει εξ' αρχής από εκείνον γνωστοποιηθεί ο προϋπολογισμός του για τη δαπάνη αυτή κι εύλογα οποιαδήποτε οικονομική προσφορά τον ξεπερνά θα απορριφθεί. Αντιθέτως, είναι δείγμα επαγγελματισμού και θα έχετε μεγαλύτερο όφελος τελικά αν πραγματοποιήσετε μια επικοινωνία μαζί του (μέσω της πλατφόρμας σχολίων) και να τον ενημερώσετε για τις απαιτήσεις της εργασίας αυτής που ενδεχομένως δεν έχει αντιληφθεί (άλλωστε δεν είναι εκείνος ο επαγγελματίας του χώρου αλλά εσείς) και για το πραγματικό κόστος αυτών από τη δική σας μεριά, παρά να επιδείξετε επιπολαιότητα με μόνο γνώμονα το κέρδος καταθέτοντας ατεκμηρίωτα μια οικονομική προσφορά που ξεπερνά το δικό του προϋπολογισμό.

- Αν τελικά δεν επιλέξει ο ιδιώτης εσάς. Δώστε μεγάλη προσοχή στο λόγο/ους που η οικονομική προσφορά σας δεν έγινε τελικά αποδεκτή από τον ιδιώτη. Μήπως επειδή ήταν πολύ ακριβή; Μήπως επειδή δεν έχετε καθόλου ή ικανοποιητικές αξιολογήσεις; Μήπως δεν απαντήσατε και δε συμμετείχατε ενεργά σε κάποια ερώτηση - σχόλιο του; Μήπως οι ημερομηνίες που θέσατε για το δρομολόγιο αυτό, δεν ήταν ικανοποιητικές; Μήπως δεν είχατε την υποδομή για αυτή; Μήπως… μήπως… μήπως; Σε κάθε περίπτωση μπορείτε πάντα, ακόμη κι αν η καταχώρηση δεν είναι πλέον ενεργή, να επικοινωνήσετε μαζί του (μέσω της πλατφόρμας σχολίων) και να κατανοήσετε τους λόγους. Μοναχά κερδισμένος θα βγείτε από τη διαδικασία αυτή και θα βελτιώσετε τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας.

- Λάβετε ακόμη υπόψη σας: Τη συνολική εικόνα σας, τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που έχετε δεχτεί από ιδιώτες με τους οποίους έχετε ήδη συνεργαστεί. Πριν καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά ότι αυτή είναι δεσμευτική για εσάς και δεν περιλαμβάνει τον αναλογούντα Φ.Π.Α. Επίσης μην αμελείτε πως στην προσφορά αυτή συμπεριλαμβάνεται και η προμήθεια του ιστότοπου eMetafores.Gr η οποία και θα αφαιρεθεί στη συνέχεια από το ποσό της προσφοράς σας αυτής (λεπτομέρειες θα βρείτε στους όρους χρήσης). Η κατάθεση οικονομικών προσφορών και η αναίτια ακύρωση τους - δίχως δηλαδή να έχει από εσάς διευκρινιστεί το γιατί - μονάχα στα θετικά σας δεν θα καταγραφεί από τους ιδιώτες οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα όπως κι εσείς, να δουν τη δραστηριότητα όλων των επαγγελματιών και να καταλήξουν τελικά, στα δικά τους συμπεράσματα για αυτούς.

- Σεβαστείτε τους όρους χρήσης. Μην καταχωρείτε προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας ή επωνυμίας κ.λπ. μέσω της πλατφόρμας σχολίων και της αλληλεπίδραση σας με τους ιδιώτες. Με το να δείχνετε περιφρόνηση σε αυτό/α που εσείς οι ίδιοι έχετε οικιοθελώς κι ανεπιφύλακτα αποδεχτεί, λειτουργεί ανασταλτικά στον ιδιώτη για να σας εμπιστευθεί.



© eMetafores.Gr 2o14 - 2ο15 | All rights reserved




Scroll